Известие

Collapse
No announcement yet.

черен пушек при ниски обороти

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
    ... понякога се чудя как е възможно да изхвърли толкова чернилка и откъде я намира.Тези отзад които изпреварвам сигурно се чудят какво става.
    Едва ли се чудят много.
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
      при рязко подаване на газ EGR-а изключва. А щом изпушва много - диагностика
      Ти голям философ ще дойдеш бре,ами ако е блокирал

      П.С.Спри моля да трупаш мнения,половината ти изказвания не са на място.............................
      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
        Ти голям философ ще дойдеш бре,ами ако е блокирал

        П.С.Спри моля да трупаш мнения,половината ти изказвания не са на място.............................
        Не си ми ти критерия, сори. Ако е блокирал отворен EGR няма да пуши и ще хвърля грешка, но от друго естество (свързна с дебита на въздуха). Ако е блокирал затворен - ще пуши постоянно. Така ли е?
        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
        156 1.8TS 16V (01.2001)
        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
        0879369082

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
          .... Ако е блокирал затворен - ще пуши постоянно. Така ли е?
          Кое ще пуши?
          Напиши в Гугъл,да видиш отговора!
          Това да не е Икарус да пуши постоянно?
          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
            Кое ще пуши?
            Напиши в Гугъл,да видиш отговора!
            Това да не е Икарус да пуши постоянно?
            Махни го Гугъл - когато подадеш газ по-рязко дизелът изпушва отзад, защото хем наливаш нафта, хем ти се изключва и ЕГР, както и компресора на климатика за да имаш максимална пъгавина - za sprawka Е-Learn

            Спорим творчески, нали? Не се заяждаме
            Last edited by NightRider; d.m.y г., 12:53. Основание: уточнение
            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
            156 1.8TS 16V (01.2001)
            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
            0879369082

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
              Не си ми ти критерия, сори. Ако е блокирал отворен EGR няма да пуши и ще хвърля грешка, но от друго естество (свързна с дебита на въздуха). Ако е блокирал затворен - ще пуши постоянно. Така ли е?
              Ето пак обърка отговора,на старите ЖТД-та не записва грешка свързана с дебита на въздуха,просто ащото няма как да го хване,панимайш.........................
              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                Ето пак обърка отговора,на старите ЖТД-та не записва грешка свързана с дебита на въздуха,просто ащото няма как да го хване,панимайш.........................
                Ще го погледна като се прибера. Щото има ли ЕГР и дебитомер - все са на един принцип. Колкото до грешката - ще проверя. А и един ЕГР може да заклини в различни позиции, нали се управлява с широчинно импулсна модулация
                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                156 1.8TS 16V (01.2001)
                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                0879369082

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
                  Ще го погледна като се прибера. Щото има ли ЕГР и дебитомер - все са на един принцип. Колкото до грешката - ще проверя. А и един ЕГР може да заклини в различни позиции, нали се управлява с широчинно импулсна модулация
                  Нещо са ти мътни нещата с ЕГР.

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                    Ето пак обърка отговора,на старите ЖТД-та не записва грешка свързана с дебита на въздуха,просто ащото няма как да го хване,панимайш.........................
                    Я тука се развил спор за ЕГР-а.
                    Егр-а ако не затваря плътно или е останал блокирал в отворено положение ще пуши и няма да има мощност.
                    А грешката за ЕГР-а се хваща точно от дебита на въздуха..... защото клапана се опитва да го промени (дебита) но той не мърда и така това се отразява като грешка свързана с ЕГР-а. Това важи най вече за автомобили които не са минали през разни псевдо тунери.... В случая говоря за Е3.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                      При мен като я запаля сутрин и е студена и тръгна по мойта улица надолу я спускам на 1ва или на 2ра и като съвсем леко и подавам газ докато съм на някоя от тия предавки виждам на страничното как пуши.Като и дам подавам по стабилно газ няма пушене,само като съм настъпил педала съвсем леко на 1000-1200 оборота...Имам чувството,че компа се бърка нещо тогава и ми подава повече гориво при тия обороти
                      Ти нали беше с ИХИ, така че не се чуди

                      Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                      Когато и дам яко газ изпушва много черно даже не мога да преценя колко време пуши, понякога се чудя как е възможно да изхвърли толкова чернилка и откъде я намира.Тези отзад които изпреварвам сигурно се чудят какво става.
                      Катализатора е запушен, най-вероятно...
                      156 2.4JTD 136+ PS

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                        Я тука се развил спор за ЕГР-а.
                        Егр-а ако не затваря плътно или е останал блокирал в отворено положение ще пуши и няма да има мощност.
                        А грешката за ЕГР-а се хваща точно от дебита на въздуха..... защото клапана се опитва да го промени (дебита) но той не мърда и така това се отразява като грешка свързана с ЕГР-а. Това важи най вече за автомобили които не са минали през разни псевдо тунери.... В случая говоря за Е3.
                        Ммммм, добре казано накратко
                        Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                        156 1.8TS 16V (01.2001)
                        147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                        0879369082

                        Comment


                        • #27
                          Понеже има съмнения и за запушен катализатор и ще бъде полезно както на колегите така и на мен. Какво трябва да е налягането преди катализатора.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от chavetoo Покажи съобщение
                            Понеже има съмнения и за запушен катализатор и ще бъде полезно както на колегите така и на мен. Какво трябва да е налягането преди катализатора.
                            Бррр, то не е точно катализатор, там се изгарят саждите. И как ще измериш налягането???
                            Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                            156 1.8TS 16V (01.2001)
                            147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                            0879369082

                            Comment


                            • #29
                              офф. запушения катализатор симптома е че прегрява колата. какво общо има с пушенето? пуши ли колата ще пуши и като се махне катализатора. проблема е в егра. тряя се запуши. тия теми са дъфкани дъфкани. почти всеки дизелджия с чипната има опит с това
                              JTD 105+

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от tur4in Покажи съобщение
                                офф. запушения катализатор симптома е че прегрява колата. какво общо има с пушенето? пуши ли колата ще пуши и като се махне катализатора. проблема е в егра. тряя се запуши. тия теми са дъфкани дъфкани. почти всеки дизелджия с чипната има опит с това
                                Не тряя да се запуши, а да се оправи
                                Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                                156 1.8TS 16V (01.2001)
                                147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                                0879369082

                                Comment

                                Working...
                                X